Mittwoch, 21. Mai 2014

Upoznaj me

Perfekcionista i racionalna zena koja drzi do svojih principa. Volela bih da upoznam coveka koji ce me pre svega ceniti kao osobu. Pridruzi se i upoznaj muskarca ili devojku iz svog grada.

Ogromna baza clanova prijavljenih iz svih gradova Srbije. Posalji sms poruku I tvoj oglas ce vide. Iskoristi jedinstvenu šansu na sajtu Upoznaj Me da pronađeš srodnu dušu.


U samo nekoliko koraka ući ćeš u svet neverovatnog i nezaboravnog druženja.

Prva prava fb stranica za druženje, zabavu i ono bitno upoznavanje. Naslov pesme : Upoznaj me sa njom. Ko je ona kojoj ides bas kad najvise mi trebas zbog koje me bolom trujes kad mi se bez zara predas. Dakle, Upoznaj me je obrisan kao Podforum, pisati o sebi možete pisati u ovoj temi. Možete ostaviti i neki svoj kontakt ako želite, . Upoznaj me, ako zelis ti ovo je znak da nesto znacis mi upoznaj me, to isto zelim ja zivot je jedan, nema povratka Drugog puta nece biti to je nesto sto se zna . Odlično, želiš da ti nedeljno stiže lista potencijalnih partnera!


Upoznaj me interests: is punctual, never makes spontaneous decisions.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts