Dienstag, 19. Mai 2015

Djevojke za udaju sa sela

Tražim muškarca ili dečka koji bi me oženio, i radio sa mnom na mojoj farmi, obećavam da ću mu pružiti i više nego što može zamisliti biti ću mu prava kuharica i . Oglasi lične prirode za upoznavanje devojaka i zrelih dama, radi ozbiljne veze i. Zelim brak sa muskarcem koji je iskren, veran i posten od do godina.

Cura sa sela (23) traži dečka za UDAJU - zauzvrat nudi. Objasnio koliko su smešne devojke u provodu - piš od smeha! Moze da bude siromasna ja volim siromasne devojke da se jave.


Cao zovem se Goran imam godine slobodan sam trazim devojku za udaju ili brak.

Ozbiljan i solidno situiran,imam 43gostalan posao,svoju kucu,nisam sa sela. SAMO ZA DJEVOJKE IZ DIJASPORE ponuda Bračne ponude. Trazim ozbiljnog muskarca za brak, ja se zovem Milena iz Zemuna i sam. Na jednom od sajtova za razmenu svega i svačega, pronađena je zanimljiva poruku.


Sajt Objavi Online citira zanimljivu oglasnu poruku, za koju nismo sigurni da.

Tražim muškarca ili dečka koji bi me oženio, i radio sa mnom na . Ja sam Beogradjanka, nastavnik u skoli, rodjena sam 19godine. Volela bih da upoznam muskarca od do godina koji je .

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts